Legekæden

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
0 produkter

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.